2013-03-15

Zlatan

Today is the day. Dagen vi väntat på hela säsongen. Det är nu det roliga börjar. Som ni redan vet står Kais Mora för motståndet i bäst av fem matcher. Idag spelas första kvartsfinalen i Unihoc arena. Jag har bra minnen från den hallen och det kommer jag bära med mig varje gång jag sätter foten i den hallen. Mora är ett sjukt offensivt lag och har en del storstjärnor, men motivation slår klass i alla lägen. Vi har nog aldrig varit så taggade som vi är för denna kvartsfinalserie någonsin, i år är det vår tur att glänsa och vi är redo att göra allt för att visa Mora att dom gjorde fel som valde oss.

Som några vet är jag från Stockholm och framför allt Göran tycker jag är kaxig, jag tycker inte jag är kaxig utan har bara en bra attityd i slutspelet gäller det att ta fram attityden. Attityden ska spegla av sig genom att ta den där smällen, inte låta motståndaren få det där mentala övertaget utan det är upp till var och en att ta fram rätta attityden. Zlatan attityden skall fram helt enkelt. Ikväll skall det zlataneras!



Viljan att vinna måste vara större än rädslan för att förlora.

// #79

1 kommentar:

  1. Helt rätt!

    Glöm aldrig:Pain is temporray glory lasts forever!

    Kör järnet och se till att vinna första kvarten nu!

    SvaraRadera