2013-03-19

Tegelstenar

Nu har vi tuggat 2/3 veckans arbetsdagar, vilat och laddat om, gett intervjuer till var sin sida. Imorn är det dags igen att flyga till Stockholm, rulla mot Mora och starta fight nr. 3!

Kika in gärna på FloorballZone.com som är en ny innebandysajt riktad speciellt mot slutspel, både på dam-och herrsidan.

Om vår serie går till fem matcher, kan det bli att femte matchen avgörs i en tv-match.

Imorn har ni troligtvis möjlighet att lyssna radiointervjuer bl.a. med grötgotländska och mumintroll-finska på Radio Gotland.

Nu tror jag faktiskt att för en gångs skull prioriterar jag sömnen före att skriva och njuter av lite längre natt. Vakna pigg och glad, redo för att tugga lite taggtråd för frukost och packa med mig 30st. tegelstenar i min väska. Oops, det skulle jag inte ha berättat, det var mitt största hemlighet... Alla undrar vad jag har i min väska, när den är alltid fullproppad och jädrans tung. Byggmaterial.

Bjuder en bild från mitt allra allra första match i Södervärnshallen nånsin. Gissa året!



/ #70

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar