2013-03-06

Danmark hälsar!

Sitter på ett flyg emellan Bromma och Århus och skriver.Det är mycket nu för en lagledare att fixa.
Först skall allt sitta logistiskt att ta sig till Göteborg för match på fredag och sedan upp till Stockholm för match på söndag.
Tror att det mesta är på plats nu så jag kan åka i något så när lugn till Danmark i jobbet.

På torsdag kväll åker laget med båt ifrån Oskarshamn och övernattar i Jönköping.

För min egen del så slutar mötet jag skall på, torsdag eftermiddag.
Jag var bokad Århus-Bromma-Visby tills jag kom på att det var ju ingen idé att åka till Öjn på torsdagskvällen.
Jag försökte boka om ifrån Århus till Göteborg men det gick för tidigt. Då åker jag till Bromma och tar flyget till Göteborg var min tanke då. 1450 kr skulle det kosta. Okey, jag tar det säger jag till tjejen på vår resebyrå. Jag ber henne att boka hela vägen Århus-Bromma Göteborg för att slippa checka ut bagaget och gå genom security en gång till.
Då blir biljetten 60 kr billigare än om jag bara skulle åka Århus-Bromma. Helt sjuk branch den där flygbranchen. Mitt företag får betala Endre IF 60 kr!

På måndag morgon trycker jag på knappen för resa mot Stockholm den 15/3, för att antingen ta oss till Eriksdalshallen, Mora eller Umeå. Kan kanske bli Västerås också?
Allt klart med flyg. Bästa förutsättningar till laget.

Nionde året i rad för Endre i slutspel. Få förunnat att vara där. Vi är där igen.

Göran # 60 år

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar