2012-03-25

JIIIIIIIIIIHAAA!

Har just vaknat upp pigg, glad och som vanligt hungrig som en varg. Stella och jag höll på att avlida av hunger när vi äntrade hotellet igår kväll vid 21.30. Vi gav oss raskt ut på jakt efter föda. Som två rovdjur sökte vi av hela Mora city. OBS. Gick ganska fort. Vi såg hägringar med hamburgerhak men insåg rätt snabbt att det var klent. Stoppade tant som sa att det inte finns i Mora(?) och att allt sånt var stängt på lördagar(?). Jag kan känna att lördagar är den enda dagen man äter burgers på men a,ja. Fick gå till ICA istället lite besvikna på Mora.
Men det är ju historia nu, snart frukostbuffé. PEPP!

För övrigt är det jäkligt laddat i laget. Vad som hände i fredags är raderat och vi hade ett bra snack i bussen upp till Mora. Både om innebandy och andra viktiga ämnen som ej bör spridas till allmänheten. Det är liksom 2-2. Lika. Inget lag har något övertag. Ny match och alla kan vinna. Bollen är rund. Motivation slår klass. Ja, en orgier i klyschor men ack så sant. Jag har BARA goda minnen från Unihoc Arena och jag ska göra allt jag kan för att få känna samma känsla igen. Hur fett med semifinal i Södervärn?

Vill ni se matchen? Klart ni vill! KAIS Mora sänder matchen live på webben. Börjar 16.00: http://www.qrodo.com/event/kvartsfinal-5-2012:-kais-mora---endre/2194/e83c5488-53c9-4999-89c8-0d8e209e121f

NU KÖR VI!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar