2012-03-13

SOLEN SKINER PÅ ENDRE.


Foto: Fredrik Svensson
Dra vad underbart det är med detta lovley vårväder. Känslan att jogga längs med havet (väldigt underskattat hav vi har här runt ön för övrigt, varför går man inte morgonpromenad där nere varje dag) ha vantar på sig och känna en varm sol i ansiktet för stt sedan bli så varm att man måste ta av sig vantarna. Helt underbart. Dagen igår var VÄLDIGT seg. Livet ville aldrig riktigt komma tillbaka på hela dagen och det var väl först efter den där joggen som man kände att man var tillbaka på banan igen. Idag känns det tusen gånger bättre. Kropp och knopp har fått lite återhämtning och livet leker igen. Älskar läget just nu. Vi har alla chanser i världen och lite till att skapa drama i den här kvartsfinalserien. På fredag kommer KAIS Mora till Gotland och då gott folk ska vi göra livet surt för dalkullorna. Vi i laget älskar vår publik, ni är Sveriges bästa publik alla dagar i veckan. På fredag behöver vi er mer än någonsin. Med er i ryggen är vi odödliga.

Ikväll väntar veckans första gemensamma träning och jag hoppas att peppen från samtliga inblandade kommer att vara total. Så taggad och peppad som jag (och laget) var inför kvartsfinal 1 var ett tag sedan man kände. I fredags var jag så pirrig och förväntansfull, inte nervös, men laddad att jag på riktigt höll på att kräkas efter uppvärmningsvarvet runt Unihoc Arena. Lite overkill kanske men ingen kan säga att jag inte var laddad.


På fredag ska vi om möjligt vara ännu mera taggade.
 
NI HÄNGER VÄL PÅ??

/Eva Didriksson #6

2 kommentarer:

  1. Uppmaning!
    Kom så många som bara kan och gör så att vår "gryta" kokar =)
    Vi fans vet att när hallen kokar så kokar även våra tjejer av energi och det är då dem är som bäst!!
    //Anna-Lena

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det kan jag skriva under på. KOMSI, KOMSI PUBLIKEN!
      Lovar att det blir kul!

      Radera