2012-03-11

GODMORGON MORA.

Den här helgen bor vi två och två på hotellet. Väldigt soft då det inte blir så trångt och mindre konkurrens om de bra sängarna. Jag anser mig väl på pappret tillhöra de äldre i laget och brukar alltid vara safe när det kommer till val av säng men efter förra helgens rumsindelning färskt i minnet verkar man aldrig gå säker. Nu bor jag med Capitano och hon är ju både äldst OCH kapten så jag har ju inte ett skit att säga till om egentligen. Så när vi kommer in på rummet och det finns en 90 säng och en typ 140 säng förväntar jag mig att hon ska utnyttja hela sängen när hon nu prompt skulle ha den stora. Nu ligger hon tryckt mot väggen och det hade kunnat sova minst två spelare till i den där sängen. Har man vunnit största sängen får man fan köra krysset åtminstone när man försöker somna så det verkar trovärdigt. Inte ba utnyttja sin makt. Ett jävla sätt helt enkelt.
Annars är vi rätt cozy här på rummet.

Ja, det här med sängar är lite av en hjärtefråga i laget. Fråga S. Wedberg så får ni se.

NU frulle. Hoppas de finns brieost och pannkakor.

/Eva Didriksson #6

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar