2011-03-14


Bild från: helagotland, Foto:Tommy Söderlund

Efter succéinlägget tillsammans med junisarna på Endre bloggen för någon vecka sedan, kände jag nu att det var dags för mig själv att skriva in mig i slutsspelsbloggen med.

Hallelujah.
Denna måndag börjar äntligen lida mot sitt slut och sängdags. Ungefär dom enda tankarna jag haft sen i morse när klockan ringde 05.42.
Men jag kunde inte annat än att le när klockan ringde extra förjävligt tidigt idag (punka på cykeln igen).
Jag log av den känslan jag fortfarande hade i kroppen som jag hade somnat med kvällen innan. Den känslan att vinna i ett kokande Södervärn i ett SM-slutsspel.
Smaka bara på ordet. SM-slutsspel... Vi är i högsta grad med. 1-1 och allt kan hända.
Men det där vet ni redan.
....

Ingen innebandy på schemat idag, utan coach Wahman och Micke har sagt att vi skall jogga ur kroppen efter helgen.
Så jag tog med mig Joss (ni vet hon som är så proffsig att hon har en egen blogg på innebandymagazinet) och drog bort till Form Fitness och sprang lite lätt och cyklade en sväng.
Så nu sitter jag här i soffan med datorn i knät, löpartightsen fortfarande på och lite svett kvar i pannan.
Ställer mig stora frågan om jag skall hinna duscha innan den viktiga innebandymatchen (Rönnby vs Djurgården) som visas på tv eller om jag skall sitta kvar svettig..

Ledig kväll och jag kan sätta min högra hand på att 95% av laget sitter bänkad framför TV4sport.
hörde jag innebandynördar?

Vi är i bubblan.
Ni får leva med det ett tag till.

Allt för mig denna gång

Josefin Hansson #8

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar