2011-03-08

EN SÅN DAG.

Pic:...etc
Hujeda. Idag har jag en SÅN dag då allt känns snudd på för jävligt bara för att dagen började helt fel. Jag vaknade med de värsta kvinnosmärtorna jag varit med om. Var tvungen att dra i mig två gram Alvedon på fastande mage och sova lite till under friskvårdstimmen på jobbet. To much information tycker kanske ni men så var det iallafall. Har varit fruktansvärt seg och trött hela dagen så jag hoppas verkligen inte att det är någe annan skit som är på G i kroppen. Tar två gram till och kör ignore. Allt löser sig.

Annars är det ju ett lätt halleluja moment på det är stört sköna vädret. Sol, plugrader och lite värme i ansiktet. Kan det vara våren? Vågar inte ropa hej ännu. Den här dagen får även plus för att snäll kollega bjuder på semla. Om 40 miunter måste dessutom alla på jobbet vara ute ur lokalerna för att någon slags mattvätt ska in här och städa. Det finns alltså ingen möjlighet att jobba längre än till 16.30 och som det ser ut nu kommer jag för första gången sen jag fyllde tolv kunna gå hem och lägga mig i soffan och vila lite innan träningen. Kan nog vara bra för att undvika att träningen får besök av ett PMS-utbrott som lite guldkant. Glömde även Visakortet hemma så det finns inget utrymme för en runda på stan. Bra.

Ikväll kör vi träning igen. Anar att det kommer bli full fart för att tagga igång ordentligt inför fredagens bortamatch. Åh, vad vi längtar! Hade jag varit ett Endre-fan o inte spelare hade jag längtat ihjäl mig till andra kvartsfinalen hemma på söndag.

/Eva Didriksson #6

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar