2014-03-07

Fredag

Chirs Martin. Vad fan har du gjort med din röst..?! Mylo Xyloto var redan helt paj album och han sjunger låtar som inte alls passar för hans röst. Och vad har du gjort igen..? För mina öron, som älskar det gamla Coldplay, den nya singlen är katastrof. Jag visste att jag inte kan förvänta något bra längre från dom, men ändå blir jag så besviken och ledsen… Det finns alltid lite hopp att kanske, kanske dom gör något bra. Men nej.

Ni som har varit med tidigare i bubblan har kanske lite koll på alla oändliga oskrivna regler. Man får inte inviga ny utrustning under slutspel, man får inte klippa sig under slutspelen, man får inte ha nya rutiner på slutspelsmatcher, man får inte ändra vinstdagens lunch osv. You name it… Under senaste åren har vi inte haft såna fixerade spelare som skulle ha extremt koll på vad dom själv men också vad dom andra gör. Oftast det är faktiskt målvakter som brukar ha mycke och konstiga rutiner och håller fast i dom som det skulle va end of the world. En av de noggrannaste människor har varit och är nog Camilla Wahlström. Fråga bara Erika… Hörde att någon hade packat om någons väska häromvecka då det fanns fel utrustning på väg till matchen. Några år tillbaka vi förlorade någon slutspelsmatch och anledningen för förlusten var det att någon hade nya skor på sig.

Det finns en liten chans att jag får inviga ny utrustning under slutspelen. Hoppas verkligen jag hinner få leveransen innan säsongen tar slut. Att balansera upp denna katastrof ska jag klippa mig idag och behöver inte göra även det i bubblan… Puuh. Vilken tur.

Vi laddar inför helgen! Smile och hälsningar från Finland!

 #70

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar