2014-03-13

#6 Karen Farnes

Och ännu en utlänning... Vi börjar med en filmklipp som talar för sig själv.

 

Hyperenergisk Karen liknar lite ekorren i Hoodwinked efter att ha druckit kaffe. Vi har haft flera roliga frukost på bortamatcher när hon väljer dricka lite kaffi. Springer, snackar, skrattar, hoppar, studsar och gör mycke överraskande mål ibland. Ja, hennes presentation är väldigt likt henne:
  

Vem är du? Jag vet inte helt så jag tog ett superheroquiz (http://www.thesuperheroquiz.com/) och den sa jag var Superman. Ärligt, det var det som var svaret.

Varifrån kommer du? Från Sveriges magiska grannland i väst, bakom några fjäll och inne i en fjord. Där oljan rinner igenom gatorna, barnen är födda med skidor på benen och ingen vet vad innebandy är; Trondheim, som nej, inte ligger i närheten av Oslo.

Var har du spelat tidigare? Freidig, Holmlia, IKSU

Landslaget? Har representerat det norska landslaget på u19 och senior nivå i ett antal år. 4 VM har det blivit tillsammans, där meriterna i alla 4 kan beskrivas med Görans ord: "Ni var iallafall med"

Dina styrkor som spelare? Lyfta det ena benet framför det andra väldigt snabbt och väldigt många gånger i rad.




Varför valde du Endre? För att jag stora delar av dom samtal jag hade med Göran på telefon inte kunde fatta hans gotländska. Mitt kontrakt ser väldigt annorlunda ut en jag trodde det skulle... Nejmen, fakta, det kändes rätt direkt!

Hur har det känts att spela i Endre? Det har känts utmärkt. Jag klär gult väldigt bra!

Hur har din säsong gått hittills? Personligen har jag väl kört berg-och-dalbana, men vilken härlig resa vi har gjort som lag hittills i säsongen.

Förväntningar på slutspelet? Att Södervärnspubliken ska leverera som aldrig för.

Hur kommer det att sluta? Allt jag vill är att få gråta av glädje.

#6 Karen Farnes

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar