2010-03-13

MELLAN TVÅ MATCHER.

Men hej och hå vilken skön lördag det har varit. Började dagen med sovmorgon. Eller egentligen vaknade jag pigg som en mört 07.15 men det tyckte jag var väldigt oförskämt av min kropp så jag tvingade den till sömn i några timmar till. Är man ledig så är man! Det spratt ju till i kroppen när man insåg att solen var på sitt bästa humör och tillsammans med gårdagens vinst skuttade man gladeligen ut i det fina vädret. Drog en runda på stan men höll vackert i mina få studentslantar. Eller? Nu ser jag visst att jag shoppat på mig en tröja och en väska. Vad hände där? Typ halva laget var ute och strosade på stan. Glada miner hos de flesta och gladast av alla var nog Lauma.

Eftersom vi spelar på måndag blir det en lugn kväll med massivt soffhäng. Och jaaaaaa Carl-Henrik Fredén på GT självklart ska laget ladda på med melodifestivalen. Jag antar att de skrockfulla i laget aldrig skulle våga sig på att se något annat då det faktiskt gått alldeles lysande de helger vi sett mello och sedan lirat dagen efter. Själv säger jag som Anete: Jag skiter i den där jävla melodifestivalen!. Men i brist på annat och jag tycker ju faktiskt om mina vänner så sluter jag upp med en bättre tallrik sushi.

Idag njuter vi lite till av att vi faktiskt vann första kvartsfinalen. Imorgon när klockan ringer är det nytt fokus på Mora och måndagens match. Träning 11.00 it is!

/Eva Didriksson #6

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar